tirsdag 22. november 2011

Ull er gull

Vi er så heldig å ha en Bestemor som har strikkedilla! :) Og det resulterer jo i mange kjempefine dresser, kjoler og sokker. Lille frøken Snuppelupp begynner å få en fin samling etterhvert, og jeg er glad i  å kle henne i ull året rundt! Vi er jo ikke vært velsignet med særlig varme her på Vestlandet, så ull har vært fast innslag i garderoben hele året. Ull er også varmeisolerende og puster godt og gjør dermed at brukeren ikke blir for varm - eller for kald. Ull er også besparende både på grunn av den selvrensende og smussavvisende effekten som gjør at klærene ikke trengs å vaskes like ofte som bomull. Ull blir også rent på 30 graders vask. Dermed sparer du faktisk både strøm og miljø! 






Nydelig rosa strikkedrakt. Den er egentlig i størrelse 6 måneder, men er stor i størrelsen så den brukes enda! :)

Bestemor sitt siste innslag, enda litt for stor for Snuppelupp




Med matchende tøfter :)





Nå kjenner jeg at jeg ønsker meg et skikkelig speilreflekskamera! (Jeg får sette ut et lite rykte, det er jo snart jul!) :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...