fredag 24. februar 2012

Søte saker og andre fine saker fra iHerb

Oh boy, gjett om jeg er glad for at denne pakken kom FØR helgen! :D Helgen er reddet med disse økolgiske søtsakene fra iHerb! Kjempegodt snop fra YummyEarth er elsket av store og små. Kjøpte likegodt megaesken med 12 pakker med Gummy Bears, og det burde vel holde en stund...eller? De er kjempegoooode og anbefales!!
Yummy Earth Organic Lemon Drops er supersure og supergode! Yummy Earth Organic Vitamin C Pops er kjempegode og populære blant store og små, og i tillegg får du jo i deg C-vitamin! :) Yummy Earth, Organic Candy Drops, Pomegranate Pucker er litt sure og perfekt for både barn og mor som liker best surt snop! Alt sammen er økologisk og uten skumle e-stoffer og andre kjemiske tilsetningstoffer.
Kidsa liker også disse skjokoladekjeksene fra Ian's Natural Foods - glutenfrie og uten palmeolje!



Og så til mor: Navita Naturals Golden Berries, supermat som smaker snop! Kan det bli bedre? Smaker nesten som surt snop, og er supergodt. Fulle av antioksidanter og A-vitaminer. Jeg liker å spise dem som de er, men de kan også blandes i juice og smoothie.


Jeg er veldig glad i denne ingefærteen til Pukka og drikker en kopp av denne hver dag. Ingefær er rett og slett roten til alt godt. Ingefær er en gammel medisinplante, som kan hjelpe kroppen med å rense ut gruff. Ingefær kan også fikse kvalme, og er veldig fin å drikke for gravide. I tillegg får den fart på blodsirkulasjonen, og er derfor bra for ømme muskler og ledd. 


Vi har tidligere kjøpt multiviatminene Jungelbrøl på apoteket, men disse ble bannlyst da vi oppdaget at de inneholder palmeolje. Nå har vi gått over til disse fra Gummi King. Veganske, glutenfrie og uten kunstige fargestoffer. Guttene mine eeeelsker disse, og skulle nok helst ha sett at de fikk flere enn to om dagen! ;)


Jeg er blitt veldig glad i barene til Go Raw, og Spirulina Energy Bar er favoritten min. Den smaker litt søtt, nesten som banan og anbefales! Jeg har alltid en i vesken som redder fallende blodsukker og dårlig humør!


Rå honning er naturlig honning som ikke er industrielt bearbeidet eller varmebehandlet over 45 gr. C for å beholde mest mulig av næringsstoffene. Kan brukes som søtning i blant annet sjokolade. Jeg valgte denne fair trade honningen denne gangen ettersom iHerb var utsolgt for den jeg pleier å bruke, og er spent på hvordan denne gjør seg i sjokolade :)


Jeg har endelig klart å finne et barberskum som ikke inneholder palmeolje! Jippi! :) Alba Botanical inneholder ikke SLS, parabener, kunstige fargestoffer, tflalater og tester heller ikke på dyr.
Jeg elsker produktene til Weleda, og denne kuldekremen er et must for vintertørr hud. Her i Bergen er heldigvis vinteren på hell, og vi er tilbake til godt, gammelt og velkjent REGN!


Det var dagens iHerbpakker! Husk at du kan bruke min kode NIQ785 om du ikke har handlet på iHerb før. Da får du 5 dollar i rabatt, og så vil du få din egen kode som du kan gi videre til venner og familie.

Er du som meg og handler mer på iHerb enn på Rema 1000?  Da kan du bli VIP-kunde! Handler du for mer enn 200 dollar i kvartalet får du ytterligere 5% rabatt på alle dine kjøp. Send en mail til vip@iherb.com og be om å bli oppgradert til VIP kunde.

GOD HELG!

13 kommentarer:

  1. Spennende produkter a gitt! Jeg er veldig nysgjerrig på golden berries og spirulina bars, skal absolutt teste ut neste gang jeg bestiller noe! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Golden berries må du prøve! Kjempegode! :D

      Slett
  2. Heiia..Så mye godt!!!Takk for gode tips du vil dele med oss =)
    Elin

    SvarSlett
  3. Yuhu, hva skulle vi gjort uten Iherb!?! :P Elsker når jeg får pakker derfa, føles som juleaften hver dag! :)
    Slike Golden berries edr så utrolig gode! elsker å putte de i sjokolade! Og i dag tenkte jeg faktisk å lagge denne hirseretten til middag: http://www.choosingraw.com/super-berry-sneak-attack-curried-goldenberry-millet-bowl/
    Litt gøy å prøve de i en middagsrett også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj, den så spennende ut! Den må jeg også prøve!

      Slett
  4. Fikk også iherb-pakker i dag. Så gøy! Bra med litt tips. Har ikke prøvd den teen, og golden berries har jeg tenkt lenge på å kjøpe...

    SvarSlett
    Svar
    1. Så moro med pakker! Alltid minijulaften når de små pakken kommer i posten! :)

      Slett
  5. Så mye godt du har fått da! hadde helt dlla på den yummy earth-godisen før. Kanskje på tide å bestille litt igjen! ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant de er gode! Barne mine eeeeelsker det!

      Slett
  6. Her fant jeg jammen masse godt jeg kan kjøpe til barna til julen! :)

    Noe er allerede prøvd ut da, men skal absolutt bestille en ladning så vi har til jul! :)

    Og for en utrolig flott blogg du har! Me like!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nam, godin med litt bedre samvittighet! :) Og tusen takk! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...