torsdag 29. mars 2012

Kari Kanin koser seg og oppskrift på verdens beste raw mint sjokolade chip shake

Kari Kanin har fått seg "ny" vogn. Vognen er en gammel Brio vogn som tilhørte meg da jeg var bitteliten på slutten av syttitallet. Kari har fått seg madrass, dyne og pute sydd av mitt eget retro sengetøy. Kari koser seg i sine nye omgivelser! Kari er forøvrig laget av økologisk bomull og er fra Nøstebarn.




En skikkelig raw mat dag! :) Lunsj: salat med hjertesalat, spinat, fennikel, frø fra et halvt granateple og rå cashewnøtter. Middag: Raw pasta laget av squash med marianarasaus, cherrytomater og oliven. Oppskrift på marianarasaus finner du her. Og dessert: Raw mint sjokolade chip shake :)

Den kjempesøte koppen har jeg fått av søteste MøbelPøbel


For å lage Raw Mint Sjokolade Chip Shake trenger du:
4,5 dl nøttemelk
2 små eller 1 stor frossen banan
2 ss cacaonibs
2 ss hakket fersk mint
1 ts rå vanilje
Pittelitt himalayasalt
Yummie yummie! 


Nå er det bare to dager til kjæresten min kommer hjem! ♥ To uker som gressenke er snart over, takk og lov! :)

Litt dårlige bilder, sliter med kameraet for tiden og er prisgitt kun Iphone kamera...

14 kommentarer:

  1. Så fin vogn, skikkelig nostalgisk!
    Og den smootien så god ut:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Lille snuppelupp elsket vognen! :) Det er moro med nostalgi!

      Slett
  2. Nærmer meg den perfekte pannekakeoppskrift! du får spise noe annet i mellomtiden ;)

    Så mye deilig du har spist idag! nå gjorde du så jeg fikk lyst på sjokolade....farlig å blogge om mat :P

    SvarSlett
  3. Å du er så flink til å lage delikat og fin mat :)

    Ha en god påske dere også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. For et år siden blandet jeg vann i toro poser, så kan JEG så kan ALLE :D

      Slett
  4. Kari kanin har jo fått en flott vogn å ligge i form:D
    Fantastisk at den er blitt tatt så godt vare på, slik Kari kan ha glede av den!

    Mat og smoothie så fristende ut :P
    spesielt smoothie ;))

    SvarSlett
  5. Kari kanin er jammen meg heldig som har en så fin vogn og sengetøy;) Mmmm, og maten så nydelig ut:)

    SvarSlett
  6. Så mye deilig mat! Den pastaretten så utrolig god ut !
    Også mint sjokolade Shake da. Mmmmm, så godt det hørtes ut, den skal jeg prøve :)

    SvarSlett
  7. Det så veldig forfriskende ut, digger navnet! ;)

    SvarSlett
  8. Sv: Bare hyggelig. Viktig å dele skatter :)

    SvarSlett
  9. Så koselig vogn! Og den marinarasausen må jeg prøve meg på, så jeg tror nok det blir pasta til middag en dag snart :)

    Når du bruker nøttemelk, lager du den selv eller finner du den på butikk?

    God påske! :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Marianarasausen er kjempegod ja! :) Må prøves!
      Nøttemelken lager jeg selv. Har kjøpt på Kinsarvik noen ganger, men den er kjempedyr og så synes jeg den hjemmelagde smaker best også! :)

      Slett
  10. FOR en deilig matdag! :) Jeg fikk helt vann i munnen av den desserten din! Mums! Den skal prøves!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...